SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.82A futures study into identifying the driving forces in neighbourhood-based management, using good urban governance: The case of Region 2 in Tabriz, Iran author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Town and Regional Planning

On-line version ISSN 2415-0495
Print version ISSN 1012-280X

Abstract

KABANDA, Tabaro. Ontleding van die ruimtelike patroon van padnetwerke in Kimberley, Suid-Afrika. Town reg. plan. (Online) [online]. 2023, vol.82, pp.98-109. ISSN 2415-0495.  http://dx.doi.org/10.18820/trp.v82i.5831.

Die toenemende las op Suid-Afrikaanse padnetwerke noodsaak volhoubare oplossings wat hul ruimtelike konfigurasie en rangskikking afsluit. 'n Dieper begrip van die bestaande padnetwerk se ruimtelike organisasie is dus nodig. Hierdie studie evalueer die strukturele ontwerp van padnetwerke in Kimberley, Suid-Afrika, deur gebruik te maak van ruimtelike netwerkwetenskap en oopbron OpenStreetMap-data. Nie-vlakgerigte multigrafieke vir Kimberley word gekonstrueer om die strukturele en morfologiese kenmerke van die netwerk te ontleed. Die studie-area is geëvalueer met verskeie netwerk-analise metodes soos volledigheid, graad van sentraliteit, tussenheid, nabyheid en PageRank. Die studie het bevind dat Kimberley 'n lae graad van sentraliteit van 0,00111 het. Dit dui daarop dat die padnetwerk minder oorlaai behoort te wees omdat daar minder kwesbare plekke is. As gevolg van die beskikbaarheid van tweerigtingstrate, is die totale randlengte in die Kimberley-netwerk byna dubbel die totale straatlengte. Daar is gemiddeld 2,97 strate wat uit Kimberley-nodusse straal. Dit dui daarop dat drierigting-kruisings algemeen in Kimberley voorkom. Sentraliteitsmaatreëls en die ontleding van die uitwerking in terme van toeganklikheid tot die handel en dienste van die stad wys hoe die nalatenskap van rassesegregasie, armoede en isolasie van sosiale en ekonomiese geleenthede die plekke binne Kimberley belemmer. Resultate van die studie dui ook daarop dat die informele gedeeltes van Galeshewe fynkorrelig is in terme van padnetwerk, terwyl Kimberley SSK en nabygeleë distrikte growwe graanpaaie het. Hierdie patroon dra by tot die relatiewe algehele lae gemiddelde straatsegmentlengte ('n volmag vir blokgrootte) van 107 meter in Kimberley.

Keywords : Street networks; network science; OpenStreetMap; urban planning; transportation.

        · abstract in English | Other     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License