SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.74 author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Town and Regional Planning

On-line version ISSN 2415-0495
Print version ISSN 1012-280X

Abstract

HANSMANN, Robynne. Gespesialiseerde lughawe-infrastruktuur om konneksie te ondersteun: Dube Tradeport gevallestudie, eThekwini-munisipaliteit, Suid-Afrika. Town reg. plan. (Online) [online]. 2019, vol.74, pp.36-50. ISSN 2415-0495.  http://dx.doi.org/10.18820/2415-0495/trp74i1.4.

Die Suid-Afrikaanse beleidsraamwerk is stewig verbind tot 'n infrastruktuur-geleide ontwikkelingspad om inklusiewe en wydverspreide groei te ondersteun. Die implemen-tering van grootskaalse vervoerinfrastruktuurbesteding op hawens, paaie, treine en lughawens is geposisioneer om multi-skaalgroei te ondersteun deur handel in Afrika suid van die Sahara. Konvergensie van beleids- en praktykgebaseerde navorsings-bevindings maak 'n sterk saak vir die toenemende internasionale handel in en binne Afrika suid van die Sahara deur verbeterde internasionale konnektiwiteit, streeksi ntegrasie en logistiek as 'n strategie vir die verskuiwing van groeipotensiaal van die streek. Die ontwikkeling van Dube TradePort (DTP), insluitende die King Shaka Internasionale Lughawe (KSIA), was gebaseer op die rasionaal dat lughawehandel en die beweging van goedere tussen globale en streeks-ekonomieë deur verbeterde logistiek op die plaaslike skaal ondersteun word. Hierdie artikel ondersoek die aanname dat langtermynbelegging in lughawe-infrastruktuur en verwante nywerheids-gebruike voldoende voorwaardes is om handel met groeiende markte suid van die Sahara te ondersteun. 'n Gevallestudie-benadering, insluitende onderhoude, waarnemings, en dokumentresensies is onderneem om lugvragontwikkeling by DTP in die eThekwini Munisipaliteit beter te verstaan. Vorige studies oor DTP het gekyk na hoe ruimte in die omgewing van die lughawe gevorm word deur bestuurs-en eienaarskapsreëlings. Hierdie studie fokus op hoe 'n doelgebaseerde lughawe met gebiede wat gespesialiseerde infra-struktuur en verwante gebruike bevat, in wisselwerking met die vloei van goedere verskil van passasierstrome. Bevindings dui daarop dat, terwyl DTP 'n rol speel in die aantrek van buitel andse en plaaslike beleggings en verwante handel, het strukturele handelsdinamika 'n impak op Afrika-konnektiwiteit in die beweging van goedere tussen globale en streeksekonomieë.

Keywords : Groenvelde; logistiek; lughawe-infrastruktuur; lugvrag.

        · abstract in English | Other     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License