SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.49 número1'Met hart en mond en hande': Die integrale bediening van Woord en daad volgens 'n missio Dei-perspektiefDivine empowerment: The Holy Spirit and church revitalisation índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Artigo

Indicadores

Links relacionados

  • Em processo de indexaçãoCitado por Google
  • Em processo de indexaçãoSimilares em Google

Compartilhar


In die Skriflig

versão On-line ISSN 2305-0853
versão impressa ISSN 1018-6441

Resumo

KNOETZE, Johannes J.. Geestelike transformasie: Bereiking en toerusting van kinders in Sub-Sahara Afrika. In Skriflig (Online) [online]. 2015, vol.49, n.1, pp.1-8. ISSN 2305-0853.  http://dx.doi.org/10.4102/IDS.V49I1.1919.

Indien 'n persoon by 'n kind betrokke raak, is hierdie betrokkenheid nooit 'n neutrale gebeurtenis nie. Daarom is dit billik om te vra hoekom Christene na kinders in Afrika moet uitreik vir geestelike transformasie? In 'n poging om die vraag te beantwoord, verskaf die artikel 'n missiologiese perspektief in 'n poging om 'n bydrae tot die ontwikkeling van 'n Afrika kinder- en jeugteologie te lewer. Die eerste gedeelte van die artikel beskryf die verstaan van teologie en hoe dit bedryf word. Die verstaan van, en uitreik na kinders in die Afrikakonteks, asook die plaaslike geloofsgemeenskap word binne hierdie spesifieke missionale teologiese verstaan beskryf. In die tweede gedeelte van die artikel word daar vanuit die missiologiese perspektief gebruik gemaak van 'n Christelike antropologiese perspektief om die konteks van Afrikakinders te verstaan, asook die manier van geestelike toerusting deur die plaaslike geloofsgemeenskap. Die derde gedeelte van die artikel bespreek geestelike transformasie as 'n proses, asook die rol van die plaaslike geloofsgemeenskap in hierdie proses.

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )

 

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons