SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.49 número1'Met hart en mond en hande': Die integrale bediening van Woord en daad volgens 'n missio Dei-perspektiefDivine empowerment: The Holy Spirit and church revitalisation índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


In die Skriflig

versión On-line ISSN 2305-0853
versión impresa ISSN 1018-6441

Resumen

KNOETZE, Johannes J.. Geestelike transformasie: Bereiking en toerusting van kinders in Sub-Sahara Afrika. In Skriflig (Online) [online]. 2015, vol.49, n.1, pp.1-8. ISSN 2305-0853.  http://dx.doi.org/10.4102/IDS.V49I1.1919.

Indien 'n persoon by 'n kind betrokke raak, is hierdie betrokkenheid nooit 'n neutrale gebeurtenis nie. Daarom is dit billik om te vra hoekom Christene na kinders in Afrika moet uitreik vir geestelike transformasie? In 'n poging om die vraag te beantwoord, verskaf die artikel 'n missiologiese perspektief in 'n poging om 'n bydrae tot die ontwikkeling van 'n Afrika kinder- en jeugteologie te lewer. Die eerste gedeelte van die artikel beskryf die verstaan van teologie en hoe dit bedryf word. Die verstaan van, en uitreik na kinders in die Afrikakonteks, asook die plaaslike geloofsgemeenskap word binne hierdie spesifieke missionale teologiese verstaan beskryf. In die tweede gedeelte van die artikel word daar vanuit die missiologiese perspektief gebruik gemaak van 'n Christelike antropologiese perspektief om die konteks van Afrikakinders te verstaan, asook die manier van geestelike toerusting deur die plaaslike geloofsgemeenskap. Die derde gedeelte van die artikel bespreek geestelike transformasie as 'n proses, asook die rol van die plaaslike geloofsgemeenskap in hierdie proses.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons