SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.80 issue4Feminist pedagogy as a new initiative in the education of South African teachersThe transformation of reformed natural law doctrine in Samuel Rutherford's Lex, Rex author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Koers

On-line version ISSN 2304-8557
Print version ISSN 0023-270X

Abstract

OLIVIER, Antoinette  and  POTGIETER, Hetta. "Create music that will open a person's heart": A perspective on emotional and social wellbeing as depicted in three films. Koers (Online) [online]. 2015, vol.80, n.4, pp.1-8. ISSN 2304-8557.  http://dx.doi.org/10.19108/koers.80.4.2244.

Die gebruik van musiek in films is 'n besonder kragtige wyse om spesifieke temas of boodskappe uit te lig. Filmmusiek verskaf ook 'n agtergrond vir wat die kyker in besondere tonele of gebeurtenisse deur die ondervindinge van die spelers beleef. Alhoewel heelwat emosies of situasies wat in films uitgebeeld word, fiktief is, kan die kykers as gevolg van hul eie lewenservaringe hulle daarmee vereenselwig. Die drie films wat in hierdie artikel ondersoek word, As it is in Heaven, Les Choristes en Harmony, wys dat sang as wyse kan dien om uitdrukking aan emosionele en sosiale welstand te gee wanneer verskillende uitdagings in die lewe n mens in die gesig staar. Die betekenis van groepsang, die verwantskap tussen sang en welstand sowel as die kommentaar van kongresgangers en die interpretasie van sekere lirieke word in hierdie kwalitatiewe navorsingsartikel bespreek. Die voorafgaande aspekte word met die "verruiming-en-bou"-model van positiewe emosies verbind.

Keywords : welstand; positiewe ervaringe; groepsang; As it is in Heaven (2004); Les Choristes (2004); Harmony (2008); verruiming-en-bou"-model.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License