SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.77 número1Learners in the marketplace: Ethical and educational dilemmasCompetence development as normative practice - Educational reform in medicine as heuristic model to relate worldview and education índice de autoresíndice de assuntospesquisa de artigos
Home Pagelista alfabética de periódicos  

Serviços Personalizados

Artigo

Indicadores

Links relacionados

  • Em processo de indexaçãoCitado por Google
  • Em processo de indexaçãoSimilares em Google

Compartilhar


Koers

versão On-line ISSN 2304-8557
versão impressa ISSN 0023-270X

Resumo

FRONEMAN, Johannes D.. 'n Visie vir 'n reformatoriese Christelike kollege vir Suid-Afrika. Koers (Online) [online]. 2012, vol.77, n.1, pp.1-4. ISSN 2304-8557.

Sedert die regering se terminering van die Potchefstroomse Universiteit (PU) vir Christelike Hoër Onderwys (CHO) in 2004, bestaan daar 'n groot gaping in Suid-Afrika se onderwyslandskap. Die Noordwes-Universiteit, wat uit die samesmelting van die PU vir CHO en die Universiteit van Noordwes ontstaan het, is op waardes gegrond, maar ondanks goeie bedoelings en suksesse kan dit nie die PU vir CHO se tradisie van hoër onderwys voortsit nie. Dit was ook nooit die bedoeling nie. Dit is duidelik dat diegene wat uit Christelike en ander skole kom nie meer 'n Gereformeerde alternatief het om van te kies nie. Daarom word hier beklemtoon dat 'n nuwe Christelike kollege byval sal vind onder Gereformeerde Christene uit alle kerkverbande, rasse, etiese groepe en tale in Suid-Afrika. Die outeur argumenteer dat hindernisse doodgewoon oorkom moet word. 'n Gebalanseerde Gereformeerde benadering wat sowel fundamentalisme as 'n afwatering van die basiese boustene van die Christelike geloof vermy, word voorgestel. In die lig hiervan word 'n inklusiewe loodskomitee voorgestel wat die saak verder kan ondersoek.

        · resumo em Inglês     · texto em Inglês     · Inglês ( pdf )

 

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons