Servicios Personalizados
Articulo
Indicadores
Links relacionados
- Citado por Google
- Similares en Google
Compartir
Koers
versión On-line ISSN 2304-8557
versión impresa ISSN 0023-270X
Resumen
VAN DER WALT, J.L.. Institusionele identiteit: 'n moontlike oplossing vir die godsdiens in/en onderwys-dilemma. Koers (Online) [online]. 2010, vol.75, n.2, pp.325-340. ISSN 2304-8557.
Wêreldwyd het onderwysbeleidmakers te doen met die vraagstuk van godsdiens in/en die onderwys - selfs in die mees homogene samelewings. Verskeie strategieë is al in die verlede bedink om die probleem die hoof te bied, maar hulle skiet almal te kort in terme daarvan om 'n ewewig op die universeel-partikulier-kontinuum te vind. Daar is egter nog 'n manier om die gewenste balans op die kontinuum te vind, naamlik deur met die gedagte van die institusionele identiteit van elke skool te werk, en om op grond daarvan elke skoolgemeenskap die vryheid te gun om die soort godsdiensonderwys te kies wat die beste sal voldoen aan sy eie besondere behoeftes en omstandighede.
Palabras clave : universeel-partikulier-probleem; etos; godsdiensonderwys; institusionele identiteit; skool.