Servicios Personalizados
Articulo
Indicadores
Links relacionados
- Citado por Google
- Similares en Google
Compartir
Koers
versión On-line ISSN 2304-8557
versión impresa ISSN 0023-270X
Resumen
DE KLERK-LUTTIG, J.. Die spiritualiteit van onderwysstudente: 'n blinde kol?. Koers (Online) [online]. 2008, vol.73, n.3, pp.509-525. ISSN 2304-8557.
In hierdie artikel word die belangrikheid van die skep van 'n ruimte vir die ondersteuning van die spiritualiteit van onderwysstudente beklemtoon. Die spirituele behoort erken te word as 'n onmisbare deel van die holistiese voorbereiding van onderwysers. Gedurende hulle opleiding behoort 'n omgewing geskep te word waarin nie net die intellektuele nie, maar ook die spirituele kan gedy. Daar word gebruik gemaak van die ervarings van die skrywer as dosent van die Filosofie van die Opvoeding waardaarin die klasse gepoog word om die spirituele dimensie van die studente te ondersteun deur hulle onder andere met sommige van die kernvrae van die lewe te konfronteer. Spiritualiteit, wat 'n integrale deel uitmaak van 'n onderwyserse lewensfilosofie, kleurdie hele opvoedingsgebeure. In hierdie artikel wat vanuit n Christelike raamwerk geskryf word, word die konsep "spiritualiteit" kortliks verduidelik en voorstelle word gemaak ten einde die spiritualiteit van onderwysstudente nie bloot te erken nie, maar ook te ondersteun en uit te bou.
Palabras clave : holistiese opvoeding; onderwysstudente; sin (betekenis); spirituele dimensie; verbondenheid.