SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.46 issue1Are fixed-term school governing body employment contracts for educators the best model for schools?Learners' religious-cultural rights: A delicate balancing act author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

De Jure

On-line version ISSN 2225-7160
Print version ISSN 1466-3597

Abstract

DU PLESSIS, Pierre. Wetgewing en Beleid: Vooruitgang na die Reg tot Inklusiewe Onderwys. De Jure (Pretoria) [online]. 2013, vol.46, n.1, pp.76-92. ISSN 2225-7160.

Die doel van enige onderwysstelsel is die voorsiening van gehalte onderwys aan alle leerders, afgesien van hulle vlak van onderwys. Die ontwikkeling van wetgewing en beleid het baie aandag ontvang en dit weerspieël die Suid-Afrikaanse regering se verbintenis om die diversiteit in die leerderpopulasie te verseker. In lyn met die regering se verantwoordelikheid om beleid te ontwikkel en die transformasieprogram te lei, is die witskrif ontwikkel wat spesifiek gerig is op leerders met leerprobleme. Inklusiewe onderwys kan suksesvol wees indien ons erken dat onderwys die gesamentlike verantwoordelikheid van ouers, onderwysers, kurrikulumkundiges en die gemeenskap is. Inklusiewe onderwys vir almal soos vervat in beleid en wetgewing loop die risiko om eksklusief vir baie leerders in Suid-Afrika te word. Die artikel fokus op die vraag of Suid-Afrika werklik gevorder het in sy belofte van inklusiewe onderwys vir almal deur die daarstel van beleid en wetgewing.

        · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License