SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.34 issue2The major challenges facing organisations to create technology-enabled value in the Fourth Industrial Revolution: a dynamic capabilities perspective in South AfricaImpact of project participants' competition on project performance author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

STEENKAMP, R.J.. Technology transfer perspectives: the KU Leuven case study. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2023, vol.34, n.2, pp.49-60. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/34-2-2836.

Die beroepsgerigte gevallestudie omvat die tegnologie-oordrag verskynsel vanuit 'n konseptuele en pragmatiese perspektief. In die soeke na die beste-praktykstandaard vir tegnologie-oordrag is die geval van die Belgiese universiteit KU Leuven se Navorsing en Ontwikkeling (LRD) department as maatstaf gebruik. Die tegnologie-oordragkantoor (TTO) is sentraal tot die Leuven navorsing en ontwikkeling departement (LRD) en is voortreflik met verwysing na die uitdagings van tegnologie-oordrag. Tesame met die industriële revolusie fokus die gevallestudie op 'n kontemporêre multi-dimensionele probleem. Die agtergrond sluit filosofiese perspektiewe in sowel as akademiese mag, tegnologie-oordragplatvorms, en tegnologie gereedheid. Die uitnemende eienskappe van KU Leuven Universiteit en persoonlike observasie van die LRD getuig van verskeie indrukwekkende artefakte. In essensie verduidelik die gevallestudie die primêre funksies van 'n multidissiplinêre TTO vir effektiewe tegnologie-oordrag na ekosisteme met platvorms soos die biblioteek, Universiteit hospitale and andere.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License