Serviços Personalizados
Artigo
Indicadores
Links relacionados
- Citado por Google
- Similares em Google
Compartilhar
South African Journal of Industrial Engineering
versão On-line ISSN 2224-7890
versão impressa ISSN 1012-277X
Resumo
DAZA-MORAN, F.J.; RAMIREZ-ALVA, A.S.D.; QUIROZ-FLORES, J.C. e COLLAO-DIAZ, M.F.. Improving service level performance by implementing Lean Six Sigma in SMEs of the gaming peripherals industry in Peru: a case study. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2022, vol.33, n.2, pp.168-184. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/33-2-2710.
"Lean Six Sigma" (LSS) is een van die noodsaaklike en toepaslike tegnieke vir enige organisasie van die 21ste eeu, insluitend klein en medium-grootte ondernemings (KMOs) op soek na die verryking van hul mededingende voordele. Die LSS benadering se insigte bied 'n optimale visie vir die vermindering van tegniese gapings en die beoordeling van prestasie-aanwysers. Hierdie gevallestudie het ten doel gehad om die diensvlakprestasie in 'n speelrandapparatuur KMO te verbeter deur tradisionele ingenieursinstrumente in die Definieer, Meet, Analiseer, Verbeter en Beheer ("DMAIC")-raamwerk in te sluit, die resultate daarvan te valideer deur middel van 'n twee maande lange loodsplan, en die proses verbetering te ontleed via statistiese sagteware. Die studie se bevindings dui daarop dat KMOs effektief vertragings kan beheer deur statistiese beheerbeplanning, ongeag van finansiele vermoens.