SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.33 issue1Innovation for inclusive development: mapping and auditing the use of ICTs in the South African primary education systemImplementation of machine learning techniques for prognostics for railway wheel flange wear author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

DE KOCK, I.H.  and  BRENT, A.C.. Exploring the disconnect between the bodies of literature pertaining to socio-technical transitions and technology management (part 2): a linkage analysis. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2022, vol.33, n.1, pp.65-86. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/33-1-2569.

Die belangrikheid en waarde van die integrasie van die konsepte van tegnologiebestuur met dié in die sosio-tegniese oorgangsliteratuur is in die literatuur uitgelig. Daar bestaan egter steeds 'n skeiding tussen hierdie twee literatuurliggame. Daarom ondersoek hierdie reeks van twee artikels hierdie ontkoppeling vanuit twee perspektiewe. Deel 1 ondersoek die ontkoppeling deur middel van 'n bibliometriese analise wat die beperkte oorvleueling en integrasie tussen tegnologiebestuur en sosio-tegniese oorgange uitlig. Hierdie referaat, Deel 2, verryk die ondersoek met 'n sistematiese en diepgaande verkenning van die literatuurbasisse wat deur die onderskeie literatuurliggame gebruik word om bykomende insigte te verkry oor die vlak van integrasie (of die gebrek daaraan) tussen die sosio-tegniese oorgange literatuur en dit oor tegnologiebestuur. Soortgelyk aan Deel 1, vind hierdie referaat ook dat, al is hierdie twee velde nie geïntegreer vanuit 'n konseptuele of teoretiese perspektief nie, dit duidelik is dat hulle tot 'n mate wetenskaplike wortels deel.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License