SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.32 issue4A World Economic Forum perspective on the quadruple helix model of innovationIntegrated logistics support in high-technology complex systems that are used beyond their designed life author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

HUSSELMANN, G.; VAN VUUREN, J.H.  and  ANDERSEN, S.J.. Walk modelling when designing small bus transit networks. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2021, vol.32, n.4, pp.83-98. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/32-4-2483.

Modelle vir die ontwerp van openbare busvervoernetwerke word gewoonlik gebaseer op histories waargenome reispatrone van potensiële passasiers. Die opsie dat 'n passasier mag kies om te loop word egter gewoonlik nie in die ontwerpmodelle van sulke netwerke geïnkorporeer nie. Ons voer aan dat die afwesigheid van hierdie modelaspek kan lei tot beduidende sub-optimaliteit in die ontwerp van veral klein openbare busvervoernetwerke. n Nuwe benadering tot die insluiting van hierdie aspek in roete-ontwerp en frekwensie-bepalingsmodelle vir openbare busvervoernetwerke word in hierdie artikel gedemonstreer, waarin modale keuses vir passasiersvervoer berus op n bestaande optimale strategie toewysingsmodel. Die nuut-voorgestelde tweedoelige roete-ontwerp en frekwensie-bepalingsmodelle word in n realistiese gevallestudie toegepas in die ontwerp van n openbare busvervoernetwerk vir studente op n universiteitskampus; en hierdie model implementasie word gebruik om insig te verkry in die roete-gedrag van passasiers, gebaseer op individuele voorkeure tussen loop of die gebruikmaking van busse. Daar word in die konteks van hierdie gevallestudie getoon dat die insluiting van die opsie dat n passasier mag kies om te loop in modelle vir die ontwerp van openbare busvervoernetwerke die doeltreffendheid van die finale netwerke noemenswaardig kan beïnvloed, veral as die netwerk klein is.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License