Serviços Personalizados
Artigo
Indicadores
Links relacionados
- Citado por Google
- Similares em Google
Compartilhar
South African Journal of Industrial Engineering
versão On-line ISSN 2224-7890
versão impressa ISSN 1012-277X
Resumo
CHIKASHA, P.N.; RAMDASS, K. e MOKGOHLOA, K.. Balancing employment and entrepreneurship requirements in industrial engineering education. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2021, vol.32, n.4, pp.1-12. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/32-4-2398.
Die doel van hoër onderwys is om studente met die nodige vaardighede en kennis toe te rus om hul onderskeie loopbane te ondersteun. Elke loopbaan volg uiteindelik 'n werknemer of entrepreneurskap roete. Die hoër onderwys kurrikulum is in die algemeen beter gestruktureer vir die werknemer roete, selfs al is die globale ekonomie van die 21e eeu toenemend entrepreneurskap georiënteerd. Hierdie artikel ondersoek die omvang van entrepreneurskap binne die konteks van gegradueerde bedryfsingenieurs. Die doel is om 'n metode te ontwikkel om die belangrikheid van entrepreneurskap gefokusde ontwikkeling van ingenieurswese studente kwantitatief te bepaal. Daarna word 'n Strategie voorgestel om 'n groter klem op entrepreneurskap vernuf te plaas. Die benadering ontleed eers entrepreneurskap projekte soos geadverteer op vryskut platforms om sodoende die algemene vaardigheidvereistes en uitsigte op besoldiging te bepaal. 'n Strategie om entrepreneurskap vaardighede te verbeter word ook voorgelê.