SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.31 issue4Integrated logistics support in high-technology complex systems that are used beyond their designed lifeMeasuring human factors in maintenance: a literature review author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

CHIKASHA, P.N.; RAMDASS, K.; MOKGOHLOA, K.  and  MALADZHI, R.W.. Aligning industrial engineering education with industry through atomic curriculum manipulation. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2020, vol.31, n.4, pp.92-103. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/31-4-2393.

Kurrikulum is die primêre faktor wat die bekwaamheid en vaardigheidsvlak van gegradueerde bedryfsingenieurs definieer soos hierdie individue die universiteit verlaat en 'n dinamiese industrie betreè wat bei'nvloed word deur maatskaplike-, omgewings- en politiese kwessies. As die kurrikulum nie aanpasbaar is nie word die gehalte van hul opleiding benadeel. Hierdie artikel stel 'n starre-geraamte buigsame-liggaam benadering voor waarbinne die argitektuur van die bedryfsingenieurswese kurrikulum rigied is, maar met die nodige aanpasbaarheid om die nodige mikro komponente aan te pas by die industrie se behoeftes. Die artikel ondersoek dus die potensiaal vir atoomvlak kurrikulum manipulasie eerder as molekuulvlak manipulasie.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License