Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
South African Journal of Industrial Engineering
On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X
Abstract
KHAN, M.S.; M.A.A.MANSOUR; KHADAR, S.D.A. and MALLICK, Z.. Evaluating healthcare performance using fuzzy logic. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2020, vol.31, n.1, pp.133-143. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/31-1-2150.
Die kern bepalende elemente van gesondheidsorgdienste is die pasiënt se bevrediging met die hospitaal se dienslewering. Dit sluit gedrag- en sentimentele aspekte en die gehalte en doeltreffendheid van die hospitale in. Pasiënte is soms verward en hulle menings is dikwels baie vaag. Die vae response van pasiënte dra by tot die kompleksiteit van gehalte assessering. Deur veelvuldige kriteria, onsekerheid, en kwalitatiewe faktore in te sluit maak die evaluasie van 'n gesondheidsorgverskaffer nog moeiliker. Vae response kan egter deur die wasigheidsleer gebruik word vir gehalte analise, soos om hospitale, departemente ensovoorts aan die hand van gehalte te evalueer. 'n Proefstudie is op agtien hospitale met meer as 100 beddens van stapel gestuur in 'n stad in Indië. Nege gehalte dimensies is gekies vanuit dié wat in die literatuur voorkom. 'n Meningspeiling is gebruik in verskillende afdelings van die hospitale aan die hand van die nege gehalte dimensies. Pasiënte se response op 'n vyf-punt Likert-skaal is aanvanklik statisties ontleed. Die rang van die hospitale is dan met 'n wasige analise bepaal. Hierdie resultate kan gebruik word deur gesondheidsorg diensverskaffers om hulle organisasie deurlopend te verbeter.