Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
South African Journal of Industrial Engineering
On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X
Abstract
RAMACHANDRAN, G.M. and NEELAKRISHNAN, S.. An approach to improving customer on-time delivery against the original promise date. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2017, vol.28, n.4, pp.109-119. ISSN 2224-7890. http://dx.doi.org/10.7166/28-4-1766.
Een van die hoofuitdagings waarmee 'n lae volume, hoë variëteit produkvervaardigingsindustrie gekonfronteer word, is om betydse aflewering te verbeter in 'n maak-op-bestelling situasie. 'n Sistemiese worteloorsaakanalise is van stapel gestuur in dié industrie om die ware oorsaak op te spoor en te elimineer. Hierdie artikel fokus op 'n metodologie wat van lenige denkmetodologie, regstreekse lenige monitering, en oorkruis funksionele spanbenaderings gebruik maak om betyds aflewering te verbeter. Dit word getoets aan die hand van regstreekse data van 'n industriële klepvervaardiger en die resultate toon n gemiddelde verbetering wat wissel tussen 30 en 90 persent gedurende 'n periode van agt maande.