SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.28 issue3 author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

HENNING, M.; HAGEDORN-HANSEN, D.  and  VON LEIPZIG, K.H.. Metacognitive learning: Skills development through gamification at the Stellenbosch learning factory as a case study. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2017, vol.28, n.3, pp.105-112. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/28-3-1845.

Suid-Afrika het 'n hoë koste, lae uitkoms onderwysstelsel, wat bydra tot die werkloosheid en die tekort in vaardigheid in die land. Om die vaardigheidsgaping op 'n tersiêre vlak te oorbrug, is die 'Stellenbosch Learning Factory' (SLF) gestig. Leer fabrieke behels eksperimentele onderrig in 'n produksie omgewing deur gebruik te maak van 'n 'leer deur doen' benadering. 'Gamification', een van die onderrigmetodes wat gebruik word in die SLF, word ondersoek as 'n moontlike verbetering op die onderrig probleem in Suid-Afrika. Leer fabrieke kan gebruik word om werknemers op te lei, omdat die kennisoordrag wat ontstaan vanuit die werklike produksietoestande bevoordeel word, aangesien prosesverbeteringe implementeer en beoefen kan word sonder onderbreking van produksie. Die doel van hierdie studie was om die leerbydrae van die opvoedkundige speletjies wat geïmplementeer is by die SLF te bepaal. Dit is bereik deur die ontwikkeling van 'n drie-dimensionele matriks wat die hersiende weergawe van Bloom se taksonomie gebruik om die leersukses van die opvoedkundige speletjies by die SLF te bepaal.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License