SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.27 issue1A review of manufacturing resources planning models under different uncertainties: State-of-the-art and future directions author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

SCHUTTE, C.S.L; KENNON, D.  and  BAM, W.. The status and challenges of industrial engineering in South Africa. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2016, vol.27, n.1, pp.1-19. ISSN 2224-7890.  http://dx.doi.org/10.7166/27-1-1435.

Die bedryfsingenieurswese dissipline in Suid-Afrika is ondersoek deur eerstens die konteks van die dissipline te stel, die geskiedenis op te som, die drywers te identifiseer wat die konteks en toekoms van bedryfsingenieurswese beïnvloed, en dan die dissipline te analiseer in terme van die volgende aspekte: universiteit kwalifikasies, indiensneming in industrie sektore, ras en geslag profiele, benutting en vaardigheid in industrie, en inkomste profiele. Die analise is gebaseer op 'n onlangse meningsopname wat aan praktiserende bedryfsingenieurs gestuur is, op die Suider Afrikaanse Instituut van Bedryfsingenieurswese (SAIIE) se lidmaatskap data, en op twee interne SAIIE ondersoeke wat gedoen is. Die studie bevind dat die sukses van transformasie, veral in terme van ras, nog beperk is. Die resultate toon dat daar omtrent ewe veel wit en swart bedryfsingenieurs is, maar dat die meerderheid swart bedryfsingenieurs tegniese kwalifikasies het, terwyl die meerderheid wit bedryfsingenieurs akademiese kwalifikasies het. Die resultate toon dat dit die benutting van swart bedryfsingenieurs in industrie beperk en dus ook die sukses wat hul in hul loopbane behaal in terme van inkomste. Dit veroorsaak dat daar minder swart rolmodelle is om jong swart student na die dissipline te lok. Voorlopige geleenthede om transformasie in die professie te ontsluit word geïdentifiseer.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License