SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.26 issue1Proposed business process improvement model with integrated customer experience managementDevelopment of a project management methodology for the consulting engineering industry author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

VAN DER MERWE, C.; VAN RENSBURG, A.  and  SCHUTTE, C.S.L.. An engineering approach to an integrated value proposition design framework. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2015, vol.26, n.1, pp.59-74. ISSN 2224-7890.

Die bestuur van produkte se lewensiklusse kan vele probleme veroorsaak wat gepaard gaan met die kwaliteit van produkte en die verlengde tydperk om produkte in 'n mark vry te stel. Hierdie artikel stel 'n geïntegreerde waarde-stelling raamwerk voor wat die fokus van die produk lewensiklus bestuursproses skuif van 'n produk-gesentreerde fokus na 'n kliënt-gesentreerde fokus, deur gebruik te maak van goeie ingenieurs praktyke soos gevind in die stelselsingenieurswese dissipline. Die raamwerk kombineer stelselingenieurswese praktyke met metodes soos die 'Refined Kano' model, die 'Blue Ocean' strategie en die 'Generalised Bass' model. Daardeur stel die raamwerk die organisasie in staat om hulle produkte en dienste se kwaliteit te verbeter, en terselfde tyd die produk vrystellings tydperk te verkort.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License