SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.24 issue2The visibility of engineering research in South Africa, 1975-2005Investigating of eco- and energy-efficient lubrication strategies for the drilling of light metal alloys author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


South African Journal of Industrial Engineering

On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X

Abstract

BURGER, A.P.; EINHORN, M.D.  and  VAN VUUREN, J.H.. The effects of incorporating vehicle acceleration explicitly into a microscopic traffic simulation model. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2013, vol.24, n.2, pp.12-23. ISSN 2224-7890.

Die eksplisiete insluiting van individuele voertuigversnellings in verkeersimulasiemodelle is nie 'n maklike taak nie en veroorsaak gewoonlik 'n noemenswaardige toename in modelkompleksiteit. Om hierdie rede word alternatiewe tegnieke in die literatuur voorgestel, waarmee daar vir die vertragings wat met voertuigversnelling gepaardgaan, implisiet gekompenseer kan word. In dié artikel word die bewering dat hierdie implisiete modelleringstegnieke genoegsaam vir vertragings as gevolg van voertuigversnelling voorsiening maak ondersoek deur hierdie tegnieke in 'n gesimuleerde omgewing te implementeer en te vergelyk met modelle waarin voertuigversnelling vir verskeie verkeersnetwerktopologieë en verkeersdigthede eksplisiet geïnkorporeer is. Daar word gevind dat noemenswaardig verskillende resultate uit die twee benaderings verkry mag word.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License