Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
South African Journal of Industrial Engineering
On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X
Abstract
BURGER, A.P.; EINHORN, M.D. and VAN VUUREN, J.H.. The effects of incorporating vehicle acceleration explicitly into a microscopic traffic simulation model. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2013, vol.24, n.2, pp.12-23. ISSN 2224-7890.
Die eksplisiete insluiting van individuele voertuigversnellings in verkeersimulasiemodelle is nie 'n maklike taak nie en veroorsaak gewoonlik 'n noemenswaardige toename in modelkompleksiteit. Om hierdie rede word alternatiewe tegnieke in die literatuur voorgestel, waarmee daar vir die vertragings wat met voertuigversnelling gepaardgaan, implisiet gekompenseer kan word. In dié artikel word die bewering dat hierdie implisiete modelleringstegnieke genoegsaam vir vertragings as gevolg van voertuigversnelling voorsiening maak ondersoek deur hierdie tegnieke in 'n gesimuleerde omgewing te implementeer en te vergelyk met modelle waarin voertuigversnelling vir verskeie verkeersnetwerktopologieë en verkeersdigthede eksplisiet geïnkorporeer is. Daar word gevind dat noemenswaardig verskillende resultate uit die twee benaderings verkry mag word.