Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
South African Journal of Industrial Engineering
On-line version ISSN 2224-7890
Print version ISSN 1012-277X
Abstract
BERHAN, E. and KITAW, D.. The role of Marketing Information systems (MKIS) in service quality in Ethiopian industries. S. Afr. J. Ind. Eng. [online]. 2012, vol.23, n.1, pp.66-76. ISSN 2224-7890.
In hierdie artikel word die rol van bemarkingsinligtingstelsels by diensgehalte in Etiopiese industriee bespreek in terme van hul IT-infrastruktuur, datavaslegging, inligtingsproses- seervermoe, operasionele funksionering en diensgehalte. 'n Kwantitatiewe opname onder 42 Etiopiese industriee is in 2009 onderneem. Dit het getoon dat die meeste van hierdie industriee gedomineer word deur nie-rekenaargebaseerde inligtingstelsels. Die data- vaslegging en IT-infrastruktuur ondersteun die inligtingsproses. Inligtingsprosesseervermoe voorspel betekenisvol en positief wat die diensgehalte sal wees. Daarteenoor is gevind dat die operasionele funksionering wat verwerkte data en inligting aanwend vir aktiwiteite soos beplanning, besluitneming en implementering nie 'n indikator van diensgehalte is nie.