SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.20 issue1The lived experiences of late-adolescent female suicide survivors: 'A part of me died'The systems psychodynamic leadership coaching experiences of nursing managers author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Health SA Gesondheid (Online)

On-line version ISSN 2071-9736
Print version ISSN 1025-9848

Abstract

VAN DER MERWE, D.S.; MYBURGH, C.P.H.  and  POGGENPOEL, M.. The experience of aggression by female teachers in the workplace. Health SA Gesondheid (Online) [online]. 2015, vol.20, n.1, pp.66-74. ISSN 2071-9736.  http://dx.doi.org/10.1016/J.HSAG.2015.05.004.

Suid-Afrika is 'n land met hoë vlakke van frustrasie en trauma. Navorsing toon aan dat een derde van alle persone in Suid-Afrika al aan die een of ander vorm van geweld blootgestel was. Die gevolge hiervan is onsekerheid en vrees wat lei tot hoeë vlakke van stres. Hoë vlakke van stres bevorder dikwels aggressie in die werkplek. Dit is waargeneem dat vroulike onderwysers aggressie in die werkplek beleef. Dit het 'n negatiewe uitwerking op hulle algemene welsyn asook hulle geestesgesondheid. 'n Doelgerigte steekproef is getrek uit twee privaatskole in Gauteng, Suid-Afrika en het bestaan uit agt vroulike onderwysers. Data is met behulp van indiepte fenomenologiese onderhoude, veldnotas, na'iewe sketse en waarneming ingesamel. Een sentrale vraag is aan die doelgerig-gekose deelnemers gestel: Wat is jou ervaring van aggressie in jou werkplek? Tematiese kodering is gebruik om die data te analiseer. Drie temas is ge'identifiseer: verskillende persepsies het vroulike onderwysers se belewing van aggressie be'invloed, die druk in die skoolstelsel het 'n integrale deel van die belewing van aggressie gevorm en die beleefde uitwerking van aggressie op die vroulike onderwysers.

Keywords : Aggression; Experience; Female teachers; Workplace; Qualitative; Phenomenological in-depth.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License