SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 issue1Concept-mapping as a teaching method to facilitate critical thinking in nursing education: A review of the literatureYoung South Africans' views on, and perceptions of, abstinence and faithfulness author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Health SA Gesondheid (Online)

On-line version ISSN 2071-9736
Print version ISSN 1025-9848

Abstract

PATEL, Cynthia J.  and  KASIRAM, Madhubala I.. The development of an instrument to measure women's experience of an aerobic dance class. Health SA Gesondheid (Online) [online]. 2011, vol.16, n.1, pp.1-7. ISSN 2071-9736.

Die doel van die studie was om 'n instrument daar te stel wat die ervaring van vroue in 'n fiksheidsdans-klas meet: hulle ervaring ten opsigte van die algemene atmosfeer en die musiek, asook hulle opinie oor die dans-roetines en -bewegings en die instrukteur. Die deelnemers is ook gevra om 'n lys te maak van die voordele van oefening met verwysing na hulleself. 'n Steekproef van 27 vroue tussen die ouderdomme van 25 tot 60 jaar is in hierdie loodsstudie gebruik. Die vroue het positief gereageer op alle aspekte van die algehele dansondervinding, maar hul mees positiewe ervaring was gesentreer om die instrukteur. Verder was hulle opinie rakende die belangrikheid van die instrukteur se rol in hul ondervinding van die klas byna dieselfde. Hulle antwoorde op die oop-einde vrae het hierdie sentimente ondersteun. Die psigiese en fisiese voordele is as die belangrikste deur die meeste vroue aangedui, terwyl 'n veel laer persentasie die sosiale voordeel as belangrik beskou het. Afgesien van twee problematiese items in die semantiese differensiasie, het die instrument belofte getoon om sleutelaspekte van vroue se persepsies van 'n fiksheidsdansklas te identifiseer.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License