Services on Demand
Article
Indicators
Related links
- Cited by Google
- Similars in Google
Share
Tydskrif vir Geesteswetenskappe
On-line version ISSN 2224-7912
Print version ISSN 0041-4751
Abstract
VAN NIEKERK, A and LUBBE, E. Retoriese stylfigure as intellektuele spel in advertensiekommunikasie. Tydskr. geesteswet. [online]. 2014, vol.54, n.3, pp.446-462. ISSN 2224-7912.
Advertensiekommunikasie het 'n unieke aard en verskillende talige en visuele meganismes word gebruik ten einde die teikenmark se aandag te trek. Retoriese stylfigure, as vorm van figuurlike taalgebruik, is een van die instrumente wat kopieskrywers gebruik om die teikenmark se aandag in gedrukte advertensies te trek. Retoriese stylfigure kan egter op verskillende wyses aangewend word. In hierdie ondersoek word daar vanuit 'n semantiese perspektief gekyk na retoriese stylfigure (talig en visueel) wat tot beskikking van die kopieskrywer is, om kreatief die teikenmark se aandag te trek. Die fokus in hierdie empiriese ondersoek val verder ook op die wyse waarop visuele tekens in advertensies die talige tekens eggo, oftewel ondersteun, in die konstruering van die bemarkingsboodskap.
Keywords : Advertensiekommunikasie; semantiek; figuurlike taalgebruik; idiomatiese uitdrukkings; personifikasie; retoriese stylfigure; vergelyking; analogie; metaforiek; semiotiese tekens.