SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.60 issue1Guttmann's ingenuity: The Paralympic Games as legacy of the Second World WareMatsheni: The central beer hall as social and municipal infrastructure in twentieth century Pietermaritzburg author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Article

Indicators

Related links

  • On index processCited by Google
  • On index processSimilars in Google

Share


Historia

On-line version ISSN 2309-8392
Print version ISSN 0018-229X

Abstract

GREEN, Alida. The Great War and a new dance beat: Opening the South African dance floor. Historia [online]. 2015, vol.60, n.1, pp.60-74. ISSN 2309-8392.  http://dx.doi.org/10.17159/2309-8392/2015/v60n1a4.

Die Eerste Wêreldoorlog, en die uitbreiding van stedelike Suid-Afrikaanse gemeenskappe, het gedien as katalisator vir die ontwikkeling van sosiale dans in Suid-Afrika. Voor die Oorlog was dans grootliks as eksklusief beskou, terwyl dit gedurende die Oorlog aansienklik meer gewild geraak het te danke aan fondsinsamelingsdinees, partytjies ter viering van oorwinnings en die insluiting van die jazz ritme in sosiale danse. Dans gedurende hierdie periode was tog veel meer as 'n blote "teëvoeter vir Oorlogsdepressie", dit was inderwaarheid 'n radikale uitbreiding van die publieke danssektor: nie-tradisionele danse wat dans bewegings in meesleurende tendense laat ontaard het. Gevolglik kon diegene wat voorheen uitgesluit was deur die eksklusiewe aard van dans as tydverdryf, meemaak in gewilde dans tendense.

Keywords : Suid-Afrikaanse baldans; Eerste Wêreldoorlog; Goewerneur-Generaals; ragtime dans; sosiale dans; gemeenskaplike danssale; shebeen; grammofone; verstedeliking.

        · abstract in English     · text in English     · English ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License